28 septembrie 2009

pe la politehnică

va salut !
Voi incepe acest post (primul din viata mea facut pe un blog) prin a spune cine sunt(ca oricum nu am profil) . E destul de simplu , deaorece sunt unul dintre cei multi care au intrat la politehnica , ca examenul de admitere e foarte usor , dar mai sunt si unul dintre cei multi care nu stiu daca vor termina (chestia aia cu speranta care moare ultima).
Nu am profil ? Pai acest blog este dedicat in mare masura furnizarii de informatii utile intr-o forma strucurata , legate de politehnica bucuresti , tuturor celor care vor sa dea la aceasta facultate; nu ca aceste informatii nu ar exista , dar sunt raspandite pe o gramada de forumuri , unde fiecare isi spune oful si dupa cautari interminabile ajungi la concluzia ca nu sti prea multe despre politehnica (lucruri leagte de cursuri , profesori , orare etc). Pe langa aceste informatii strict legate de facultate vor aparea si alte detalii legate de evenimentele din politehnica si nu numai , acestea fiind postate in masura in care apar(logic) , in masura in care avem aces la ele , si cel mai importanta in masura in care merge netul(ca am discutat eu cu un nene de pe acolo si pe langa multe alte detalii legate de internet , la intrebarea retorica "CUM MERGE NETUL ???" el a raspus "DESTUL DE BINE"; de aici si concluzia).

Ata a fost primul meu post (ca la toate exista un inceputa) in care sper eu ca am prezentat in mare scopul acestui blog .


P.S
scuze pt lipsa diacriticelor , da va prindeti voi :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu